dimecres, 30 de març del 2016

Avui hos parlare dels entrenaments del infantil femeni, començem un dilluns de 17:00 a 18:30, els dimecres de 18:45 a 20:30 i els divendres de 19:00 a 20:30.

Els entrenaments són divertits i alegres, on jugues un esport que fa funcionar el teu cos i tenir una vida sana., al principi els entrenaments es fan molts durs ja que no requereixes de practica, pero poc a poc es fa més facil  i divertit, a mi el handboll m'encanta ja que es un esport increible i grandios, el nostre equip es genial i els entrenaments els fem increibles i divertits aixo si no et pots adormir, per que aixo nomes acaba de començar, els horaris son bons ja que les hores van genials per els nostres horaris escolars

Ara hos parlare una mica sobre com funciona un entrenament de handball:

1- Primer començem fent una serie de escalfaments per començar ha posar en marxa el nostre cos
2- Seguidament fent uns abdominals, flexions i per acabar uns salts al pit, despres ja fiquem en marxa a la portera llençant a  porteria.
3- Ara ja es quan començem amb el que es un bon entrenament, començem fent activitats per millorar les nostres habilitats de defensa i atac
4- Una vegada acabat l'entrenament fem estirements en rotllana i parlem de la convocatoria del partit
5- Despres marxem als vestuaris a dutxar-nos i canviar-nos i aixi es com fem un entrenament  de handball.


Se que no tots els equips fan el  mateix jo explico el que fem nosaltres per gaudir de el handball i seguir guanyan partits.
Espero que aixo hus serveixi per coneixer més per dins el handball.

dilluns, 14 de març del 2016

Jo, en aquest blog hus parlare sobre un equip en concret, el: Infantil Femeni.

Som 16 noies de 13 anys, que juguem ha hanboll per que ens agrada, els membres del equip som:
Lara Amargant, Berta Blas, Arianna Balmanya, Berta Sambola, Queralt Rubau, Teresa Sanchez, Laia Yerman, Carlota Rocabruna, Berta Pous, Marialba Coll, Laia Rovira, Anna Carreras, Anna Fernandez, Nuria Garcia, Tamara Sanz, Joana Altimira.

Totes nosaltres formem un equip, una familia i una bona amistad, juntes som imparables, guanyem els partits, gracies els nostres 2 entrenadors, Carles Yabour i Thais, son grans entrenadors, pero ficant molta canya.